2011. június 5., vasárnap

Hétvége itthon

Rájöttem nem nagyon írok a mindennapjainkról. Nem azért mert nincs mit, hisz a semmiről is lehetne mesélni, de minek? Most viszon ugy-e beállt a nagy változás, elterveztük, hogy nem megyünk sehová, mert spórolnunk kell. Nem könnyű, egyáltalán nem az. Talán ez a 3adik hétvégénk, amióta itt vagyunk, hogy nem megyünk sehová. Na jó, ez sem az, máris megszegtük a szabályainkat, ma Swindonba voltunk. Tegnapig még úgy volt, hogy semmi kimozdulás, semmi pénzköltés, csak kajára és kész. De este elkezdtük a neten nézegetni, hogy kinek mit veszünk hazavinni, ugy-e ajándékosztogatás kötelező, főleg legelső alkalommal. Következőben meg azért mert Karácsony lesz:) Szóval nézegettük és kipattant, hogy ma nézzünk el Swindonba, nézzünk szét ott is. Nem veszünk semmit, csak nézelődünk ajándékok után, esetleg valami apró ajándékot vehetünk, de magunknak semmit. Igaz, hogy még csak június és augusztusba megyünk, de idejébe neki akarunk kezdeni a vásárolgatásnak, mert egyszerre aztán sok lesz. Kicsidenként pedig meg sem érezzünk. Remélem:)
Délben elindultunk, természetesen esett az eső végig, másképp elképzelhetetlen is lenne. Amikor nekünk szabadnapunk van, akkor muszály rossz időnek lennie. Csavarogtunk, nézelődtünk, rájöttünk, hogy vannak dolgok, amiket jobb online megvenni és vannak, amelyeket jobb üzletből. Alex már jó ideje neki akar kezdeni home gymezni, de kell hozzá néhány eszköz. Megláttuk egy kirakatba, hogy a protein, amiért egy ideje nyafog, féláron van, na jó, ezt nem hagyhatjuk ki... legyen. Nagjából kitaláltuk, hogy kinek mit veszünk majd, vagyis én még nem nagyon, és meg is nézegettük, hogy mit honnan. Sportsdirectbe még be kellett nézni, lássuk találunke olcsóbban olyan resistance tubot, ami Alexnek kellene. Nem tudom mi ennek a neve magyarul, pedig biytos szép neve van. Otthon sajnos nem foglalkoztam ilyenekkel. Ez olyan mint az ugrókötél csak gumis és huzogatni kell:)) Találtunk, persze, fele áron, mint a neten. Még csak azt és mást semmit. Megvolt. Most aztán nem állhat semmi a homegym útjába... csak a lustaság. Primarkon is végigfutottunk, de az az igazság, hogy amennyire először odavoltam érte, annál jobban elment tőle a kedvem. Vannak jó dolgok és tényleg olcsó, de... minőség nulla. Azért mindig benézek, most is csak azért nem vettem semmit, mert ennyi költekezés után már tényleg nem akartam. Befejezésképpen pedig Sainsbury's, mert vennem kellett néhány dolgot Alex szülinapjára. Igen, kedden megünnepeljük az első angol szülinapot:) Nem lesz nagy durranás, én úgy terveztem, hogy ezen a hétvégén megyünk Londonba és ott ünnepelünk, de ez titok volt, így Alex beszervezte múlt hétvégére Londont. Így maradt az itthonlét, úgyis dolgozunk kedden, ünnepelünk ketten hétfőn. Az ajándéka lerendezve, már csak meg kell érkeznie, de félek, hogy csak szerdán fog. Online shoppingoltam:)) Ezt is megtanultam. Ha nem megyünk sehová, akkor is tudunk költeni. Nem jóóóóó!
Bevásároltam és jöttünk haza. Jó éhesek voltunk, gyorsan nekiestem és csináltam hamburgert, bekebeleztük és ennyi. Most döglődünk, csak hagyjuk, hogy múljon az idő. ez annyira rossz! Nemsokára én is tornázok egyet, én ugyanis ügyes kislány vagyok és az itteni jólétet valamivel ellensúlyozandó, muszály formába hoznom magam nyárra, különben elhízok és azt senki sem akarja! Már több, mint 2 hete rendszeresen aerobicozok, ami azt jelenti, hogy eleinte minden második nap, de a héten minden nap tornáztam. ez nálam nagyon nagy szó, mert otthon is többször belevágtam, de néhány alkalom után abbahagytam. Most más a helyzet. Nem adhatom fel. Has, fenék, comb - ezek a legfontosabb megdolgozandó területek és nagyon jó programom van hozzá.
Másegyéb nem is nagyon történik. Minden nap ugyanolyan. Féldélben ébredés, készülődés, 2től munka. Takarítás, vasalás, unalom 7ig, aztán vacsikészítés, netezés, fürdés és alvás. Nem túl izgalmas! Ja, van egy pluszmelóm. Takarítani járok szerdán délelőtt 4 órát egy közeli faluba. 7,8 perc az út autóval, de megesik, hogy hoppon maradok. Mint pl most szerdán. Elvitték az autót javítani pont kedden délután. Szerda délutánig. Most mi legyen? Majd biciklizek. Nem volt egy leányálom. Ami autróval 7 perc, biciklivel fél óra menet és 45 perc jövet. Eddig sose vettem észre, hogy milyen meredek az az út. Főleg visszafele. Végig erdőn-mezőn kell menni, dimbes dombos uton és hát jóóól kidöglöttem mire hazaértem. Fél 2re. És 2től meló itthon. Mivel senki nem volt itthon, nem mondtam el Snek, hogy a nagyobbik lány bicikijével voltam, mert ha kérdeztem volna biztos nem engedte volna meg, hogy azzal mennyek. Még tönkreteszem. Nos, kb így telnek a napjaim, semmi extra. Majd egyszer leírok egy teljes napomat, amikor úgy látom, hogy kicsit mozgalmasabb, eseménydúsabb volt.
Addig meg... puszi mindenkinek, nekünk pedig eztuán szigorú itthonülés, mert ha kimozdulunk akkor nagy a kisértés, abból csak pénzköltés lesz. Csak kicsi ezt, csak kicsi azt, aztán meg nézhetjük magunkat!

2 megjegyzés:

MJ írta...

Olyan helyre menjetek, ahol nincsenek üzletek. Például ki a természetbe piknikezni. Már persze ha nem esik. :)
Hamburger? Nálunk most tervezi a kormány az úgynevezett "hamburger adó". :)

Emi írta...

Az igazság az, hogy mi itt vagyunk a természet közepén nap mint nap.
Ez házi, saját gyártmányú hamburger volt:)Erre nem adózunk, itthon azt főzök, amit akarok, nem számolok be róla a kormánynak:))

Megjegyzés küldése

 
;