2009. július 5., vasárnap

Utórezgés

Mit érezzünk a nagy megmérettetés után? Örömet, megnyugvást, netán kiábrándultságot, csalódottságot? Úgy vélem jutott mindenből. Nem szabadna csalódottságot éreznünk, hiszen mindannyian sikeresen államvizsgáztunk. De lehet nem csak erről szólt az egész. Láttunk, hallottunk, tapasztaltunk sok mást is, amelyek valószínűleg jobb lenne megmaradjanak tabunak, ha nem másért, hát legalább a következő évfolyamok elnemkedvetlenítése miatt. Bár az sem a legjobb, hogy eltakarjuk előttük az igazságot. Nem tudom... szerencsére nem az én tisztem eldönteni, hogy mi legyen. És ebben az esetben senkié, mindenki úgy cselekszik, ahogy akar.

Örülök, hogy túl vagyok rajta... ki ne tenné. Talán nem szoktam kritikához, vagy túlértékelem magam, de elégedett semmiképp sem vagyok. Az a bánásmód, amiben részesültünk semmiképp sem nevezhető szakmailag szubjektív hozzáállásnak.

Volt azért néhány kellemes, érdekes, emlékezetes pillanat is. Elsőként az eltévedés:) Semmiképp sem érkezhettünk volna meg csak úgy simán, gubancmentesen. Kellett ez hozzá. (C-betűs utca, fordított térkép) Lehetne mondani még sokat, de attól való félelmemben, hogy a negatív meghaladná a pozitívat és kimondanék dolgokat, amelyeket nem szándékozom... beszámolómat keserű szájízzel, rövidre fogva itt be is zárom.

Megjegyzendőnek tartom, és nem csak a vizsgával kapcsolatban, hanem szabad értelmezésben is a széthúzás, címkézés, besorolás, leértékelés fogalmakat, amelyek véleményem szerint nagymértékben jellemezték azokat a napokat!

3 megjegyzés:

attilaraduly írta...

Teljes mertekben egyetertek veled Emilia, de ez igy is szokott lenni tobbe kevesbe.
En tovabb voltam a helyszinen, pontosabban szerda delre ertem haza, igy meg sok sok minden megfogalmazodott bennem. En azt mondom, hogy jo ha tudjak a kovetkezo generacio diakjai mi var rajuk, mar csak azert is mert nem jarhatnak akkor ugy mint mi.
Az eltevedes tenyleg egy fura helyzet volt, de nem tudtam merre van eszak :-)
Viszont az utolso bekezdesedben leirt dolgok teljes mertekben igazak. Nagyon nehez osszefogasra birni az embereket amig mindenki csak magara gondol.S igy minden ket-harom szemely kulon csoportokat alakitanak ki.

attilaraduly írta...

U.I. Jo a foto!

Emi írta...

Nem hiszem, hogy az által, hogy valaki tudja mi vár rá, elkerülheti azt. Talán időnként jobb nem tudni mivel állsz szemben. Bár erről mindenkinek megvan a véleménye...

Megjegyzés küldése

 
;