2011. október 23., vasárnap

Boldogság:)))

A mai nap több szempontból is sikeres volt. Először is: az elmúlt vasárnap sikerűlt rátalálni (rákeresni) a katolikus templomra. Sajnos későre ahhoz, hogy be is tudjunk menni. Viszont ma felkeltünk időben, fél órát autókáztunk és időben megérkeztünk. Ez volt az első alkalom, hogy itt templomba mentünk, mármint katolikusba és nemcsak látogatóba, hanem misére. Kis lelkünknek már nagy szükésge volt egy kis megnyugvásra. Meg aztán egy kicsit mintha otthon lettünk volna. Merthogy katolikus. Nagyon kiváncsi voltam, hogy milyen is lehet itt egy mise és úgy egyáltalán az egész. Nagy meglepetésemre a parkoló zsúfolva volt, akárcsak a templom. Igaz, hogy egy kisebb citynek és az egész környéknek ez az egy katolikus temploma van (a hozzánk közeli kisvárosokban mindkettőben van -felbátorodva majd oda is elmegyünk) és sok a bevándorló Swindonban. Ha megindulsz az utcán, ránézésre is alig látsz angolokat. Rengeteg az indiai. Visszatérve a templomra, bejáratnál kedvesen üdvözöltek és kezünkbe adtak néhány lapot, amelyen a mise menete követhető volt. Nemcsak nekünk, mindenkinek. És bizony mindenki nézte is azokat. Kellemes volt, jól esett ott lenni, nem ez volt az utolsó alkalom.

Miután lelkünket tisztába tettük, célba vettük a frissen felfedezett shopping centert. Én ugyanis nagy tervező vagyok, szeretem, ha tudom hova megyünk, mit csinálunk, mennyi pénzt költünk... bár utóbbi néha... mellémegy:) Bizony tervvel készültem. Volt ugyanis 40 font elkölteni való pénzem, amivel kedves párom megajándékozott engem! Cipőre és dzsekire/kabátra volt szükésgem, gondoltam azt veszem meg, amelyik megtetszik. És valóra vált egy álom:) Lett (kínkeserves keresgélés-válogatás-próbálgatás-csalódás után) egy szuper Nike cipőm. Úgy megmutatnám, de lusta vagyok most lefotózni, feltölteni... Boldogságom határtalan. Gondolkodtam, hogy ha nem is alszok benne, de legalább ide tehetném az éjjeliszekrényemre, hogy reggel első pillantásom rá essen:)))
Szivecském sem maradt alúl, neki is vettünk egy jó kis bakancsot dolgozni. Sőt, először neki vettünk. Mást itt nem találtam, de korgó gyomrunkat még gyorsan megnyugtattuk egy kis "egészséges" KFC kajával. -nesze nektek plusz kilók! Szétnéztünk a Farmers Marketen is, de bár sok szemrevalót láttam, visszafogtam magam. Azzal irány a központ. Hátha meglesz a kabát is. Meg is lett volna, de... meggondoltam magam. Ha már sportcipőt vettem, akkor dzseki dukál hozzá, a kabát meg... kicsit elegáns volt. Így maradtam semmivel és térdig kopott lábakkal. DE... dobpörgés... van Nike cipőm:)))

Szép kis vasárnapunk volt és az a legjobb benne, hogy ha hétvégén kimozdulunk jól is telik és nem folyik össze a két hét. És ha még shoppiingolhatok is...:)))(ördögi nevetés...)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

erról az a vicc jutt eszembe "egy oreg bemegy a gyogyszertárba ,kér egy viagrát a eladó kiszolgálja az oreg elveszi a szem viagrát ledobja és oszettaposa . A eladó azt monndja ezt mért csinálta mirre a oreg ( igy szoktam le a dohányzásrol is)
ammugy en nem birnám magam sanyargani ennyire .

Emi írta...

Kedves Névtelen!

Lehet nem csak önsanyargató, hanem idióta is vagyok, de nem értem, hogy függ össze a bejegyzés ezzel a viccel? És azt sem, hogy ebben a bejegyzésben melyik rész az önsanyargatás?
Én nem tudom, hogy te -így névtelenül- hol élsz, milyen körülmények között és milyen életszínvonalon, de ha többet is olvastál volna a blogomból, akkor láthatnád a különbséget! Na meg ha ezt az egyet figyelmesen olvastad volna, akkor is látnád, hogy ez egy pozitív hangvételű írás és épp nem a problémáimat és nehézségeimet taglalom, hanem az ellenkezőjét, mégpedig azt, hogy milyen sikerélményeim voltak azon a napon!
Ja, hogy ez neked önsanyargatás? Hát öröm olvasni, hogy vannak olyan emberek, akik olyan magas színvonalon élnek...!!!

Megjegyzés küldése

 
;