2009. november 4., szerda

Gordon Ramsey: Poklok pokla




Atya ég, ez az ember mit képzel magáról? Kérdezem, ha a "Hell's Kitchent" nézem. Legyen az akármilyen reality, de mégis csak emberekkel, emberekről szól! Hogy lehetséges eltűrni ennyi megaláztatást? Megéri egyáltalán? Az biztos, hogy én egy ilyen főnöknek nem dolgoznék semmi pénzért. Még a tv előtt ülve is néha azt veszem észre, hogy elfog a gyomorideg. Akkor mit érezhetnek a résztvevők? Legyenek akármilyen kemények és elszántak, sokan önként dobják be a törölközőt. Vagy ha nem, akkor Ramsey gondoskodik róla, hogy pocsékul érezzék magukat. Ok, nem mesterszakácsok, bár még ha azok lennének, akkor sem hiszem, hogy neki meg tudnának felelni. De akkor is durva dolgokat művel velük. Megborzadok. Bár láttam más műsorát is, amelyben teljesen más ember, (és egyébként is tájékozódtam róla) szóval ő alapjában véve nem ilyen (vagy ki tudja), de nálam már nem tud bevágódni:) Nekem Gordon Ramsey annyit tesz, mint a pokol fő ördöge!




Egyébként más kritikát is olvastam róla: "A skót sztárszakács nálunk is látható tévéműsoraiban mindig úgy tűnik, mintha pontosan tudná, mitől lesz egy étterem sikeres, milyen menüsorral lehet vendégeket fogni, és hogy kell kinéznie egy kulináris élvezeteket nyújtó létesítménynek. Nagy-Britanniában azonban nemrég megjelent egy étteremkalauz, amiből az derül ki, hogy Ramsay éttermei közül négy is a szigetország tíz legkiábrándítóbb vendéglője közé tartozik."
Idézet innen: http://index.hu/kultur/eletmod/2009/09/07/csalodast_keltenek_gordon_ramsay_ettermei/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
;