2009. június 19., péntek

Kezdetek kezdetén

Egyszer mindenki elkezdi valahogy... akármiről is legyen szó. Igy én is. Miről is lesz szó? Ha elmondom nem lesz érdekes. Mondjuk, hogy mindenről, ami megragadja a gondolataimat. Érdekes, hétköznapi, ami csak belefér. Nem vagyok az aki szereti mutogatni magát vagy az eredményeit. Én csak a gondolataim egy részét szeretném megmutatni.
Régóta foglalkoztat, hogy milyen nagy dolog ez a gondolat. Ismerős a kérdés: Mire gondolsz? Nem bírom elviselni. Nem mindig könnyű elmondani mire is gondolsz... vagy esetleg kellemetlen. A gondolataim az enyémek és ez a csodás benne. Mondhatok akármit, nem tudja senki, hogy tényleg azt gondoltam-e. És ezt nem azért, mert rossz szándékkal füllenteni akarok... de valahogy meg kell oldani a helyzetet. Van amikor még jót is teszünk azzal, hogy nem azt mondjuk, amit igazából gondolunk. ("Drágám, nagyon látszik az a néhány kiló, amit a szabadságon magamra szedtem?" "Ugyan szívem miről beszélsz, ilyen csinos és gyönyörű még sosem voltál!" Gondolat: "Ha tudtam volna, hogy néhány év után ennyi súlyod lesz, a szőke cicababát vettem volna el akit naponta látok az irodában.") Na ugy-e, hogy csodás a gondolat?
Szóval mi, nők megszabadulunk egy csomó bántódástól, feltételezve, hogy világunk hímjei is tudatában vannak a gondolat varázsának.

1 megjegyzés:

attilaraduly írta...

Szia szia.
Ket dologert is hozza kell szoljak a blogodhoz. Az elso ok az, hogy en lehetek az elso aki hozzaszolast ir neked erre a blogra. A masik pedig hogy most, hogy olvastam ezt a gondolkodasos "cikkedet" en is el gondolkodtam mi is az a gondolat. Vegezetul pedig kitartast kivanok a blogodnak es hogy sokat sokat irjal, mert biztos lehetsz foglak olvasni, mar bele is vagy teve a konyvjelzobe :-)
Minden jot!

Megjegyzés küldése

 
;