2009. szeptember 16., szerda

Fwd

Én is megkapom a szokásos továbbküldős maileket. Naponta legalább 5-öt. Vannak a viccesek, szomorúak, segítségkérőek, zenélősek, elgondolkodtatóak, gyönyörűek, kívánságteljesítőek és még sok más. Volt idő amikor nem jutott minden nap időm megnézni őket. Összegyűjtöttem és ha tényleg nem akadt más dolgom, akkor végignéztem. Rég volt, amikor én is mindent továbbküldtem. Mert volt. Féltem, hogy ha nem teszem, akkor bekövetkeznek a beigért átkok :)) (egész életemben balszerencse követ, elvesztem azt akit szeretek stb) Rengeteg csodálatos e-mailt kapok. És mindegyik el van rontva a végén azzal a továbbküldős dumával. Nem lehetne csak úgy anélkül? Ha nagyon tetszik úgyis meg akarom osztani másokkal is. Na de rettegésben tartani kedves barátainkat... Nemrég egy szellemes mailt kaptam és bár nem vagyok már babonás, végigfutott a hideg a hátamon. Tovább is küldtem kedves barátaimnak. Kikérték maguknak, hogy ne ijesztgessem őket:) Szóval nem mindig szerencsés. Jobb ha elgondolkodunk és annak küldjük, akit érdekelhet vagy akinek tetszedhet. Az agyatlanságokat meg inkább hagyjuk!

2 megjegyzés:

Zoldnap írta...

Na de en mas tipusu levelekkel bonbazlak teged.
:-)
Rendezvények reklámozásával. :-)

Emi írta...

Nem probléma, mindent megnézek. Ha nem is rögtön, de...el lesz olvasva:)

Megjegyzés küldése

 
;